Tak. Klient otrzymuje możliwość zmiany rachunków bankowych już po zawarciu danej transakcji walutowej. W celu edycji pierwotnie zdefiniowanych rachunków bankowych należy przejść do zakładki „historia” na platformie, a następnie wybrać interesującą nas transakcję oraz skorzystać z opcji „zmień”. Klient ma też możliwość zlecenia takiej dyspozycji poprzez kontakt telefoniczny z opiekunem po uprzednim zweryfikowaniu jego tożsamości.
17. Jak dokonać rozliczenia transakcji NETTO oraz rozliczenia transakcji SPOT+?
Pierwszym krokiem koniecznym do uzyskania przez klienta możliwości dokonywania rozliczeń NETTO/SPOT+ jest zdefiniowanie na platformie rachunków bankowych w odpowiednich walutach w zakładce „Konta bankowe własne”.
Korzystanie z tych funkcjonalności możliwe jest z poziomu platformy lub poprzez kontakt telefoniczny z opiekunem (po uprzednim zweryfikowaniu tożsamości rozmówcy).
Podsumowanie transakcji tego rodzaju znajdują się w zakładce „rozliczenia NETTO/SPOT+”.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.